söndag 24 april 2011

Dag 2: Ett kväll du aldrig kommer glömma.

En kväll jag aldrig kommer glömma är Mando Diaokonserten på Grönan 4/6 förra året.Det var min andra Mando Diaokonsertoch första gången jag träffade underbara Anna. Det var bra väder(bara liiite molnigt) och jag var med massa bra vänner. Jag kramade Carl Norén(och skämde även ut mig inför honom, ohmy...). Den dagen är en av mina 5 bästa i mitt liv. 

Jag tänkte ladda upp massa bilder för jag kommer ihåg att jag hade min kamera med mig men jag kan inte hitta den fucking mappen med alla dom fotona! Jag rage'r igen. 


Dag 1: Facebook profilbild.
Dag 2: Ett kväll du aldrig kommer glömma.
Dag 3: En av de viktigaste personerna i ditt liv.
Dag 4: Något du älskar.
Dag 5: Dagens klädsel.
Dag 6: 5 finaste låtar.
Dag 7: 7 fakta om dig själv.
Dag 8: Något du saknar.
Dag 9: Gammal och ny bild på dig själv.
Dag 10: En snygg person.
Dag 11: Din tro.
Dag 12: 5 mål i livet.
Dag 13: Din typ av killar/tjejer 
Dag 14: Finaste citat du vet.
Dag 15: Din första kärlek.
Dag 16: En bild som alltid får dig le

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar