lördag 30 april 2011

för jag gör ingenting i flera dagar, flummar, somnar om och vaknar när andra går till sängs

Dag 3: En av de viktigaste personerna i ditt liv.En av de många viktiga personer i mitt liv är min lillebror. Även fast han kan vara väldigt störande och att folk ibland tror att det är han som är äldst, fast det skiljer 14 månader :c, så är han ju ändå min bror. 

Dag 4: Något du älskar. Jag älskar att rida, dansa, måla tavlor, läsa, argumentera med personer som har FEL ;), lyssna på musik, gosa med min katt, fotografera, köpa nya fina kläder, ha på mig fina kläder, jag älskar språket franska, länderna Frankrike och Italien, min tiger, ha fint hår och inte minst soligt väder. Man kan aldrig älska för mycket :)



Dag 1: Facebook profilbild.
Dag 2: Ett kväll du aldrig kommer glömma.
Dag 3: En av de viktigaste personerna i ditt liv.

Dag 4: Något du älskar.
Dag 5: Dagens klädsel.
Dag 6: 5 finaste låtar.
Dag 7: 7 fakta om dig själv.
Dag 8: Något du saknar.
Dag 9: Gammal och ny bild på dig själv.
Dag 10: En snygg person.
Dag 11: Din tro.
Dag 12: 5 mål i livet.
Dag 13: Din typ av killar/tjejer 
Dag 14: Finaste citat du vet.
Dag 15: Din första kärlek.
Dag 16: En bild som alltid får dig le

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar