fredag 1 april 2011

Very happy days never occured on fridays before but now they seems to come almost every friday.

Idag är det en väldigt lycklig dag. Jag sa till Emmie först att jag inte visste varför men sen tänkte jag lite mer på det och kom på att det finns massa anledningar. Så nu ska jag göra en liten lista
  • Fick brev från min fransyska idag. Hon var jätteduktig på engelska och skrev att hon trodde att vi skulle komma överens bra och det tror jag med så jag blev jätteglad för att vi tycker lika.
  • Fick tillbaka mitt franskaprov, hade MVG :DD
  • Gjorde re-test på matten idag så mitt VG+ höjdes till MVG.
  • Kommer få massa pengar av pappa nu för mina fina prov.
  • Köpte en ny skiva på Åhlens idag. Wounded Ryhms av Lykke Li. Det är trevligara att äga musik på riktigt.
  • Hade det trevligt på bussen hem med mina vänner
  • Gick på bio med Silia, vi såg The Kings Speech som var väldigt bra. Kanske inte en film man kommer se om föräns om något år men man den slutade lyckligt.
  • När vi gick till bion strax innan sju var det ljust ute.

Det är superfint att ha namn på olika dagar, som Christopher i The Curious Incident of the Dog in the Nightime. c:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar