torsdag 17 februari 2011

En såndär lista.

SENASTE
1. Kompisen du träffade: Sandra
2. Personen du pratade i telefon med: Med mamma!
3. Du fick SMS av: ...jag vet inte
4. Som ringde dig:  sandra!
5. Du kramade: ingen aning...... tror jag inte att jag har kramat någon idag så det måste det vara brorsans godnattkram igår!

IDAG
6. Kläder: Min vinröda tunika/blus, ljusa lite pösiga jeans och mina bruna kängor
7. Bättre än igår: det mesta

IMORGON
8. Är det: FÖRSTA DAGEN PÅ LOVET EFTER ENGELSKALEKTIONEN
9. Planer: Äta på donken efter skolan med sandra och säkert någon annan typ
10. Något tråkigt som händer imorgon:  Ingen aning....


FAVORIT
11. Nummer:  3!
12. Färg: GUL
13. Årstid: Sommar ♥ (behåller emis fina lilla hjärta här!)
14. Saknar du någon?: jaa!!
15. Humör för tillfället?: Lite glad c:

FRÅGOR OCH SVAR
16. Det första du gjorde i morse?: Gick upp ur sängen!
17. Vad åt du sist?: ett litet godishjärta för jag glömde bort att jag skulle slute småäta för jag var hos tandläkarn idag och ojojoj
18. Vad irriterar du dig på?: Inkompetenta jävlar och när jag har ut min ilska på människor som inte förtjänar den.
19. Tror du på distansförållanden?: Beror på
20. Vem tänker du på just nu?: Ingen speciell
21. Tror du att personen/erna tänker på dig med?: Ah fast näe för jag tänker inte ens på någon specifik
22. Vart reste du sist?: jag förflyttade mig från stallet och hemigen i en bil idag och antar att det menas som att resa? :)
23. Vad gjorde du igår kväll?: Säkert något meningslöst.
24. Liknar du din mamma eller pappa?:  ah lite
25. Ler du ofta?: Jao
26. Välj en, kärlek, skönhet, kreativitet?: Kreativitet
27. Önskar du dig något när du ser en fallande stjärna?:  har bara sett en fallande stjärna och då önskade jag mig något obetydligt för jag var typ fem och vi åkte pulka mitt i vintern i en backe på kvällen. Det är ett bra minne!
28. I vems säng sov du i igår natt?: mIn
29. Vilken färg har din tröja?: Röd med rosa hjärtan på för det är min pyjamasskjorta!


SORG
30. Har du någonsin gråtit tills tårarna tagit slut?: Alltså jag vet inte riktigt, om jag gråter kan jag inte sluta förän jag gråten tar slut och det bestämmer inte jag över men jag vet inte, men om frågan bara menar en speciell känsla så nej, skulle nog ha märkt om jag upplevt den känslan.
31. Har du någonsin gråtit dig till sömns?: Näe, kan inte sova om jag är uppjagad öhöh
32. Gråter du när du skadar dig?: Någon tår här och där kanske, jag är inte någon pussy c;

GLÄDJE
33. Är du en glad person?: Pretty much
34. Vad gör dig glad?: Överraskningar! Eller när jag glömmer bort att något bra ska hända och så kommer jag på det!
35. Önskar du att du var lyckligare?: Maybe or maybe not
36. Är lycka överskattat?: Hell no
37. Kan musik göra dig glad?: Självklart!


KÄRLEK
38. Har någon annan än din familj sagt "Jag älskar dig"?: yes
39. Har du någonsin sagt "Jag älskar dig" och menat det?: duh
40. Har du en flick/pojkvän?: näe
41. Singel/Förhållande?: jajaja båda
42. Är du kär?: nope

HAT
43. Vem hatar du verkligen?: ingen
44. Har du någonsin gjort en hat-lista?: näe...eller kanske
45. Är du en mobbare?: självklart!
46. Har du varit så arg på någon så du börjat gråta?: jadå
47. Har du blivit sviken någon gång?: ja

SKOLAN
48. Gillar du skolan?: helt okej är den ju
49. Favoritämne?: typ inget
50. Värsta ämne?:  typ inget...eller syslöjd eller idrott
51. Är skolmaten godare än på din tidigare skola?: vet faktiskt inte...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar