fredag 18 februari 2011

SAKER JAG VILL GÖRA I VÅR

 SAKER JAG VILL GÖRA I VÅR
  1.  Köpa nya Converse. Kan dock inte bestämma mig för någon färg,  men blir anting rosa, blåa eller vita. Men allrahelst två par skulle vara super hehe. 
  2. Gå på Rise Against's konsert i Stockholm 19 mars! Men ska ju gå på My Chemical Romance den 18'de, som jag också är jävligt taggad över, men det blir liksom för mycket och har ändå ingen att gå med. Öhh  :((
  3. Köpa massa snygga smycken för dom, antagligen, är snygga och för att jag är dålig på att köpa smycken  förutom örhängen höh.
  4. Ta ledigt varje dag efter lunch och fika i en park istället!



















nej jag försöker inte att vara kreativ och sätta bilderna på ett fyndigt sätt utan jag lyckades inte göra på något annat sätt än det här utan att de kom på varandra hhöh fast vemfan bryr sig, det är bara ett par jävla bilder11

2 kommentarer:

  1. sv: Tack! Välkommen tillbaka får jag väl säga dårå. Haha. :) Hoppas att du har tagit dig ur problemen med maten. Kram!

    SvaraRadera
  2. Rosa converse är ju assnyggt!

    SvaraRadera