fredag 18 februari 2011

TATTOOS

Jag ääääälskar tatueringar! Alltid gjort. Skulle helst vilja ha två stora vingar på ryggen men ryggtatueringar är rätt vågade ändå, och jag vet inte om jag vill vara så vågad. Men jag gillar inte dom bara för att dom är snygga utan för att om jag skulle skaffa en tatuering så skulle den påminna mig om något, ha en betydelse. Men ja, det är väl rätt uppenbart ändå?
























Fina små vingar men sjuuukt läskigt vingfäste, gillar dom andra mycket bättre!

Ankaren(ankare i plural... vad fan heter det egentligen?) <3

Handtauteringar! 





















































Tycker fottaueringar är sjukt mysiga också men det är inte lika mysigt att googla på fötter
.

4 kommentarer:

  1. Nämen! Christofer Drew på den fjärde bilden, hans tatueringar är feta somfan!

    SvaraRadera
  2. jahajaha, det är dom verkligen!

    SvaraRadera
  3. På sista bilden? Ingen aning, nån random bara, fast sjukt snyggt ändå!!

    SvaraRadera