lördag 19 februari 2011

Migrän+1 alvedon+1 ipren+ 2 burkar cola= ingen migrän!

Nu är äntligen illamåendet, nackvärken och huvudvärken som jag har haft hela dagen nästan helt borta. Alltså koffein och värktabletter hjälper alltid! Imorgon ska jag dra till lägenheten i Stockholm med mamma och stanna några dagar. Det ska bli mycket bara vara, massa shopping och äta på bra ställen. Tre av mina många passioner, chillning, kläder och mat höhöh. Ordet passion låter så töntigt och ännu töntigare i plural.

Ser dessutom för jävlig ut just nu, eftersom jag inte orkade göra något idag och vem fan orkar vara fin när man är hemma en hel dag? Men idag har jag i alla fall läst och chillat vid datorn typ hela dagen. Håller på att läsa boken "Eat, Pray, Love" som verkligen är bra. Är en typ en självhjälpsbok fast ändå en roman.











justja, har äntligen fixat en vikarie för min msn som inte funkar, yahoo, så nu slipper jag använda den förhatliga fbchatten helatiden!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar